måndag 12 oktober 2009

Sju år har gått.....idag.....

.....sen LillÅkarn blev döpt.....och.....
sen Herr Åkare och Åkarfrun va hos prästen och lovade varandra evig trohet!

Att Åkarfrun har stått ut med Herr Åkare ,eller att Herr Åkare stått ut med Åkarfrun....det måste vara kärlek det!
Men detta har iallafall resulterat i två underbara pojkar! LillÅkarn och Byggare Bob!
Den lilla gumman DieselDoris fanns ju i Åkarfamiljen sen innan.
Och själva vigseln skulle ni va med på!
Så jävla superhemlig, inte ens mamma visste om den, näpp den enda som visste va en av mina äldsta vänner!
Efter själva dopet så sa prästen:
- Och nu mina vänner ska vi ha en vigselakt!
(min älskade mamma har berättat i efterskott att hon vände sig om i kyrkbänken och undrade vilka som skulle komma...hihi...)



Åkarfrun hade lätt kunnat betala tusen spänn för att se allas miner!(Åkarfrun gick nämligen till sakristian och hämtade sin lilla "brudbukett" då.)
Sen så lovade vi varann allt som man lovar när man står framför prästen.

Jag säger bara Oh my God! Det va tider det!

Åkarfrun kom iallafall ihåg denna dagen idag....





Undrar Ni om Herr Åkare kom ihåg????


VARSÅGOD OCH GISSA!

1 kommentar:

  1. Ja, så klart VI undrar!!!! Japp, den 12 oktober 2005 kom Noel till världen så lite mer gemensamt har vi där ser jag!!!
    kram kram på dig gullevän!

    SvaraRadera