fredag 26 februari 2010

Om Åkarfrun varit....

Flata, lesb, homo, gay bi eller bä eller va fan det nu heter.
Då hade Åkarfrun friat.
Till LL,
min allra goaste väninna.
Åkarfrun VET att om Åkarfrun:

gråter,
skrattar,
mår bra,
mår dåligt,
är full mitt i natten,(vilket inte är ofta...)
har kört i diket,
vinner på Lotto,
behöver låna ett ägg,
har fått nytt jobb,
föder barn,

Då finns LL där, och Åkarfrun vet att LL ställer upp på alla hyss Åkarfrun får för sig att göra i vått och torrt....

Puss på Dig LL!!!

Tack för att Du finns i Åkarfruns liv.....

4 kommentarer:

  1. Underbart med vänner!!
    Har saknat Åkarfrun, det har varit dött här ett tag...
    Skönt att veta Du är på benen igen!

    SvaraRadera
  2. Japp, nu har jag "bara" lite huvudvärk och täppt näsa.....

    SvaraRadera
  3. Härligt med underbara vänner..

    SvaraRadera
  4. Det är härligt att ha dig som min bästa i vått och torrt, du vet det som är värt att veta! Efter en så här underbar "kärleksförklaring" Vet jag knappt vad jag ska säga tillbaka...Du tog orden i min mun, och jag kan bara säga detsamma!!! Det är så skönt att du finns, min älskade Kicki! Många kramar din LL

    SvaraRadera