tisdag 26 oktober 2010

Jaha

Åkarfrun har varit inne i stan och lämnat tillbaka kandelabern. Naturligtvis var det den sista Herr Åkare köpte.
Skit.
Fan.
Åkarfrun vill ju verkligen ha en kandelaber i Åkarresidenset.

Och sen är det en annan sak. För er som inte vet så börjar förvirrningen på allvar vid 38-årsåldern. Åkarfrun har åkt iväg från Åkarresidenset två gånger sen i lördags och glömt att dra ur sladden till strykjärnet.

Så mina yngre läsare vet vad de har att vänta sig.
Och mina äldre läsare: Tack för varningen:)....

2 kommentarer:

  1. Näääee.....skit också! Skulle de inte få in fler kandelabrar? LL

    SvaraRadera
  2. Jag ska säja dig att man är rätt glömsk vid 31 års ålder med... Undrar vad jag har och vänta då? Slutar väl med att jag inte hittar hem... Hihhi... Hoppas att dom får in fler kandelabrar ... Jossan

    SvaraRadera