onsdag 22 april 2009

Det kostar att ligga på topp del:II



Sis och Åkarfrun träffade rediga goa prickar på bussen upp till Sthlm, Sis partade, Åkarfrun va sig inte lik, inget party i bussen för Åkarfrun alltså...En redig go grabb från en elfirma va med, han hade otur en bira gick sönder i hans väska, men Åkarfrun och sis har lärt sig att elektriker är fruktansvärt uppfinningsrika.. Se bara på torkställningen han gjorde för fillingar, byxor och så....på hotellrummet!!! De andra grabbarna från elfirman va oxå goa gubbar i alla åldrar..
Lägger ut en bild på torkningen och på Sis... (hon blir nog arg på mig nu....men jag redigerade iallafall de röda ögonen.....)

Ha det bäst alla mina vänner (Åkarfrun undrar hur många det är?? Får endast ett fåtal kommentarer.......)

2 kommentarer:

  1. Jag är en av dom som kikar in.

    SvaraRadera
  2. ..o jag vill ju oxå tillhöra en av dem..dina vänner, alltså!
    Akta bara för o bli för god vän med en elektriker...risk för "sladdbarn"!!!

    SvaraRadera