söndag 23 augusti 2009

Off






Åkarfrun undrar varför hon blir fullständigt off med bloggandet ibland. Alla andra bloggvänner som Åkarfrun har, biotjejen och TraderaHoran exempelvis är så jävla aktiva. Åkarfrun har ju gjort massor av roliga saker i sommar, varit i Norrland, varit i Göteborg, haft grillparty, fikat, ätit kräftor och inte minst jobbat.
Men nu ska Åkarfrun bli bättre på detta, nu är det bestämt, på riktigt.

Åkarfrun börjar med att lägga ut bilder som ger en vink om Åkarfamiljens semester...

1 kommentar:

  1. Det ser jag fram mot, vad ska jag läsa till mitt morgonkaffe?? Inte kul att älta sitt eget tugg för jämnan! Nä, ryck upp dig och skriv, jag är så nyfiken av mig! Vore ju jobbigt om jag skulle ringa stup i kvarten och fråga vad du har gjort eller???
    Dubbel kram

    SvaraRadera