söndag 8 februari 2009

Slappar i soffan


Tjingtjing, vi hade så himla roligt igår på Bishop, trevligt att sitta och tjata över en öl eller tre...Snälla Gunillas man skjutsade hem mig fast jag sa att jag kunde ta bussen..Tack, jättenällt i snöovädret..
När jag kom hem igår så ropade min femtonåriga sjuka dotter på mig...mamma jag är prickig...hon hade alltså prickar på bålen och ryggen så idag bar det iväg till jourcentralen med henne. Man kan tydligen få nässelutslag när man har en infektion i kroppen,,,är det nån som hört det innan????? Nåväl, hon hade iallafall ingen halsfluss så det blev bara allergimedicin för utslagen.
Sen så gjorde jag en Janssons Frestelse oxå, jag tror tydligen att det är jul fortfarande, men gott är det. Herr Åkare blir nog glad iallafall. Vad konstigt att Herr Åkare inte är hemma när det är hockey på tv:n,,,skönt tycker jag som hatar ishockey.. Han kanske inte jobbar utan är hos någon annan och kollar hockey, gärna för mig så slipper jag det..Nu funderar jag på om jag ska steka köttbullar oxå, eftersom jag tror att det är jul än...Tjingtjong o ha det bra!!PS lägger till en bild på Herr Åkare när han grejar med husbilen...

2 kommentarer:

  1. Oj stackars Amanda ge henne en kram från mig.

    SvaraRadera
  2. Typiskt att bli dålig..på sportlovet dessutom, stackars Amanda! Tack för igår, verkligen jättetrevligt. Det får vi göra om helt enkelt.

    SvaraRadera