måndag 11 januari 2010

Full.........


i huvudet kan man vara på olika sätt.
Man kan vara full av:

Kärlek
Längtan
Ärlighet
Snålhet
Beundran
Respekt
Barnasinne
Åtrå
Brännvin
Trailers

Åkarfrun är full av det sistnämnda, frusna trombonbalkar, styrningar, mellanbitar, hjulfickor...Åkarfrun vaknar på nätterna och tänker...Åkarfrun är skittrött på morgonen..Åkarfrun snoozar, både en och två gånger...

Ibland önskar Åkarfrun att bara tänka på ytliga saker, såsom långa naglar, rean på H&M m.m.

Men nu är Åkarfrun full...

Full av längtan efter Herr Åkare...

Till helgen kanske Åkarfrun blir full av något annat...hihihi...

8 kommentarer:

  1. Ha ha!! Vad kan det bli då?

    SvaraRadera
  2. Ibland kan man tro att åkarfrun är full av förvirringar.

    SvaraRadera
  3. Vem är Anonym som kommenterar??Ge dig tillkänna, du känner tydligen Åkarfrun väl....

    Och Cia, det blir nog det ena och andra....

    SvaraRadera
  4. Hej
    undrar du vem jag är?
    Jag är 3,14 från Bruzaholms mamma
    Jag läser ofta din blogg. Jag har tid
    är nybliven pensionär sedan våren 2009.
    och tycker jag har det bra älskar livet lite lyx barn o två små barnbarn,men vet inget om bilar cyklar o går alltid. Ha det bra

    SvaraRadera
  5. Jo, jag vet vem du är 3.14 mamma, men det är någon annan som kommenterar under anonym.....Jag är jätteglad att du läser! Kram Åkarfrun

    SvaraRadera
  6. det är ju bara jag som kommentar

    SvaraRadera
  7. Jag har löst det, anonym är sonen!!!!

    SvaraRadera